Duyuda Korkuyu Keşfetmek: Bir Siberpunk Hayalet Hikayesi
Sense: A Cyberpunk Ghost Story, distopik 2083 Neo Hong-Kong'da geçen 2.5D bir rol yapma oyunudur. Oyuncular, sibernetik iyileştirmelere sahip genç bir kadın olan Mei-Lin Mak'ı takip ederken, ailesinin geçmişiyle iç içe geçmiş bir lanetli gizemi araştırır. Oyun, geleneksel Çin folklorunun unsurlarını gelecekteki bir arka planla benzersiz bir şekilde harmanlayarak sürükleyici bir anlatı deneyimi yaratır. Oyuncular, Chung Sing binasının ürkütücü ortamında kaybolmuş 14 ruhun hikayelerini bir araya getirirken, bir aile lanetinin ardındaki gerçeği ortaya çıkarmalıdır.
Oyun, geleneksel korku klişeleri yerine atmosfer ve hikaye anlatımına vurgu yaparak, ani korku anlarına dayanmak yerine gerilimi yavaşça inşa etmeyi tercih eder. Mei-Lin'in yolculuğu, bir savaşçıdan ziyade bir programcı olarak zayıflıklarıyla işaretlenmiştir ve bu da onu gerçekliğinin hayaletleriyle yüzleşmeye zorlar. Bu yaklaşım, oyuncuların korkunun psikolojik yönleriyle etkileşimde bulunmalarını sağlar ve gerçek korkunun içten geldiği bir ortam yaratır, her köşede algılarını zorlar.